Змінився перелік платників, які мають право на добровільну сплату єдиного внеску
Головне управління ДФС у Полтавській області повідомляє, що згідно із змінами, внесеними Законом України від 24.12.2015 №909-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» до Закону України від 08.07.2010 №2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язк
З огляду на викладене органи фіскальної служби зобов’язані в односторонньому порядку достроково розірвати укладені з фізичними особами – підприємцями, у тому числі тими, які обрали спрощену систему оподаткування, та особами, які провадять незалежну професійну діяльність, договори про добровільну участь у системі загальнообов’язк
Дострокове розірвання Договору у зазначеному випадку не є підставою вважати Договір таким, умови якого не виконано. У подальшому такі особи, у разі бажання, матимуть право на укладення Договору, якщо будуть належати до кола платників, які мають право на добровільну сплату єдиного внеску.
За заявами про добровільну участь у системі загальнообов’язк
Останнім звітним періодом (місяцем), за який фізичні особи – підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, та особи, які провадять незалежну професійну діяльність, сплачують єдиний внесок у розмірі та у строки, передбачені Договором, був грудень 2015 року.
Фізичні особи – підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, та особи, які провадять незалежну професійну діяльність, подають до фіскальних органів обов’язкову звітність за 2015 рік, відображаючи у звіті про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску за формою згідно з додатком 5 (далі – звіт за формою №Д5) до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язк
Сплачені суми єдиного внеску у зазначеному випадку поверненню не підлягають, при цьому період, за який сплачено єдиний внесок, враховується до страхового стажу тільки за умови подання звіту (пункт 8 розділу V Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язк
Нагадуємо, що звіт за формою №Д5 фізичними особами – підприємцями, у тому числі тими, які обрали спрощену систему оподаткування, за себе подається до 10 лютого року, що настає за звітний період.
Таким чином, граничний термін подання звіту за формою №Д5 за 2015 рік фізичними особами – підприємцями, у тому числі тими, які обрали спрощену систему оподаткування минув 09.02.2016.
Для осіб, які провадять незалежну професійну діяльність термін подання звіту за формою №Д5 за себе за 2015 рік – до 01.05.2016. Нагадуємо, якщо останній день строку подання звіту припадає на вихідний, святковий чи інший неробочий день, то останнім днем його подання вважається перший після нього робочий день (пункт 13 розділу II Порядку №435).
Головне управління ДФС у Полтавській області
матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Слідкуйте за «Новини Полтавщини» в Google
